maandag 19 maart 2012

Alice In Wonderland 'Through The Rabbit Hole' Frame.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on maandag, maart 19, 2012
Hallo Allemaal,
Door persoonlijke omstandigheden heb ik helaas geruime tijd niets kunnen plaatsen...
Ik zal verder niet op details ingaan maar ik ben blij dat ik eindelijk weer even wat kan laten zien!
Deze keer heb ik een Frame gealterd met het 'Alice in Wonderland' thema.
Ik heb dit frame eerst bewerkt met crackle paint en daarna met Walnut Stain Distress Inkt van Tim Holtz.
In het frame heb ik een 3D werkje gamaakt door middel van boekpagina's.
Ik vindt het zelf erg leuk geworden, en ben enorm benieuwd wat jullie er van vinden!?
***
Hello Everybody,
Due to personal circumstances I've not been able to post something for a while now...
I will not go into the details but I'm very happy to be back to show you guys something again!
This time I've altered a frame in the 'Alice in Wonderland' theme.
I've created the look of the frame with crackle paint and Walnut Stain Distress Ink by Tim Holtz.
In the frame I added a 3D creation made out of book pages.
I think it turned out rather cool, and I'm curious to find out what you guys think!?

Materials:
Image: John Tenniel.
Papers: CreaMotion - Vintage Keys.
Printed Old Bookpages.
Embelishments: Intratuin - Pearl Strand.
Lace & Ribbon from stash.
Tools: Sizzix - Big Shot Machine.
Spellbinders Nestabilities - Classic Circles Large.
Spellbinders Nestabilities - Classic Circles Small.
Tim Holtz Distress Ink - Walnut Stain.
Kraft Knife.
3d Foam Tape
Gluegun.
handtekening

4 Lovely people left a message!:

corryskaart on 20 maart 2012 om 07:34 zei

hoi marit
wat een prachtige kaart zo mooi vintage en een schitterende strik!
groetjes van corry

Ellen on 20 maart 2012 om 16:27 zei

Ben blij dat we weer van je creatie kunnen genieten. Ik vind je frame er prachtig uitzien.

groetjes, Ellen

Sandra1968 on 23 maart 2012 om 08:26 zei

Wauw, dit is schitterend!

Ingrid on 27 maart 2012 om 07:51 zei

Hij is erg mooi en apart. Een heel leuk thema!
Ik heb nog iets liggen van de "The Wiz", is zo'n frame misschien ook wel leuk voor.

Groetjes Ingrid

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns