dinsdag 29 december 2009

Christmas Present - Trollbeads Box.

Posted by: .:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on dinsdag, december 29, 2009
________________________________________________________Mijn mams heeft een trollbeads ketting.
Maar omdat mijn mams haar kralen allemaal in één doosje had zitten
was het vaak zoeken naar de juiste.
Daarom heb ik voor de kerst voor mijn mams een ladendoosje gemaakt.
Hierin kan ze haar trollbeads netjes gesorteerd bewaren.
Het heeft vier vakjes zodat ze makkelijker kan vinden wat ze zoekt!
***
My mom has a trollbeads necklace.
But my mom had them all in one box so she had to search
for the right ones all the time.
That's why I made her a drawer box for christmas
where she can keep her trollbeads in.
It has four drawers so it will be easier to find the right one!

Materials:

Papers: Rayher - Red/White Stripes.
Rayher - Red/White Polka Dot.
Embelishments: Xenos - Ribbon.
Making Memories - Mini Shimmer Alpha - Black School House.
Making Memories - Mini Shimmer Alpha - Silver Metro.
Making Memories - Rub-on Books - Flourishes & Icons.
EurolanD - Rhinestones.
Mini Eyelets from stash.
Tools: Signo - White Gelpen.
Signo - Red Gelpen.
QuicKutz - Silhouette (original).
handtekening

12 Lovely people left a message!:

Marlieke on 29 december 2009 om 11:43 zei

Oh!! gaaf joh!

Alice on 29 december 2009 om 12:51 zei

Ohhhhhh WOWSIE!! Jouw moeder boft maar met jou!! Ik vind dit echt weer helemaal TE GEK!

Anoniem zei

Super box, great design!

Marjolein

Ageeth on 29 december 2009 om 13:43 zei

Ow die is helemaal super !!
Waar heb je de beschrijving?
Groetjes Ageeth

Annemiek on 29 december 2009 om 13:58 zei

Supergaaf idee zeg en weer supermooi gemaakt! Ik heb ok zo'n armband, van de Sint ;-) en begin dus nog maar net met sparen. Heb dus zo'n doosje nog niet nodig, helaas!!!

De Stempelolifant on 29 december 2009 om 15:55 zei

Gaaf hoor!!! Nou je mams zal supertrots zijn op haar opbergsysteem... nog mooier dan de trollbeads.. :-)

Hanny on 29 december 2009 om 17:00 zei

super! echt leuk gr. hanny

Thinkie on 31 december 2009 om 17:02 zei

gaaf!

Anoniem zei

Hij is geweldig geworden...

*Hugs* C.

Erna Logtenberg on 12 januari 2010 om 10:28 zei

oooo wat super!!!! ziet er prachtig uit!!!

Janneke on 26 september 2011 om 22:05 zei

deze trollbead box ziet er geweldig uit! heb je misschien een tutorial hoe ik hem ook zou kunnen maken? iig afmetingen erop ed?

Willemien de Jong Haasnoot on 8 november 2013 om 20:19 zei

wat een mooi project is dat geworden echt een super mooi cadeau

Een reactie posten

Heel erg bedankt dat je de tijd neemt om een berichtje te schrijven.
Ik stel het dan ook enorm op prijs!!!
Liefs & Groetjes, Marit.
xxx

Thanks so much for taking the time to leave me a message.
It's so very much appreciated.
Hugs & Kisses,Marit.
xxx


BEDANKT VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG!
Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op mijn blog?! En snel nog eens langs komt om mijn nieuwe berichten te bekijken!

THANKS FOR VISITING MY BLOG!
I hope you liked visiting my blog?! And I hope you will return sometime soon to view new messages!

 

Scrap-a-licious-times Copyright © 2013 Scrap-a-licious-times is Designed by MMDesigns